سازمان سنجش
نوشته شده توسط : بارکزهی

سازمان سنجش آموزش كشور بدين وسيله به اطلاع داوطلباني كه اولويت‌هاي انتخابي خود را براي شركت در مرحله تكميل ظرفيت آزمون ورودي دوره دكتري «Ph.D» (نيمه‌متمركز) سال 1391 در سايت اطلاع‌رساني اين سازمان ثبت نموده‌اند مي‌رساند: فهرست اسامي معرفي‌شدگان چند برابر ظرفيت براي شركت در مرحله مصاحبه آزمون مذكور بر روي ‌سايت اطلاع رساني اين سازمان قرار دارد. لذا از آن‌دسته از داوطلباني كه در يك و يا چند كد رشته محل تحصيلي (حداكثر 4 كدرشته‌محل) از رشته امتحاني ذيربط در رديف معرفي‌‌شدگان چند برابر ظرفيت براي شركت در مصاحبه قرار گرفته‌اند، دعوت مي‌نمايد با توجه به نكات ذيل و مطابق برنامه زماني مشخص شده مربوط به هر كدرشته محل و همچنين جداول مندرج در سايت اطلاع رساني مربوط به موسسه ذيربط، با در دست داشتن مدارك اعلام شده براي شركت در مصاحبه و ساير مراحل پذيرش به نشاني مشخص شده در جداول مراجعه نمايند. بديهي است عدم مراجعه براي شركت در مراحل فوق، به منزله انصراف داوطلب از پذيرش در كدرشته‌محل يا كدرشته‌محلهاي انتخابي مربوط تلقي مي‌گردد، ضمناً توجه داوطلبان را به موارد ذيل معطوف مي‌دارد.
(1) - داوطلباني كه اسامي آنان در سايت اين سازمان به عنوان معرفي شده يك و يا چند كد رشته محل از رشته امتحاني مربوط درج شده، لازم است قبل از مراجعه به محل مصاحبه براي هريك از موسسات مبلغ 250.000 ريال (معادل بيست و پنج هزار تومان) به شماره حساب مشخص شده (مربوط به موسسه محل برگزاري مصاحبه) واريز و اصل فيش واريز شده را به همراه مدارك مورد نياز به همراه داشته باشند و آنرا هنگام شركت در مصاحبه به مسوول ذيربط تحويل دهند.
تبصره 1- درصورتيكه براي چند كدرشته محل در يك دانشگاه، منحصراً از داوطلب يك نوبت مصاحبه بعمل آيد مي‌بايست بدون توجه به تعداد كدرشته‌ها مبلغ 250.000 ريال (معادل بيست و پنج هزار تومان) پرداخت گردد.
تبصره 2- معرفي‌شدگان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي براي اطلاع بيشتر از شرايط، ضوابط و همچنين شماره حساب دانشگاه‌هاي مربوط لازم است به وب سايت اطلاع رساني موسسات مراجعه نمايند.
(2)- به هنگام گزينش نهايي در هر كدرشته محل اعلام شده براي داوطلب در اين اطلاعيه، داوطلباني شركت داده خواهند شد كه نمره مصاحبه آنان توسط موسسه ذيربط به سازمان اعلام گردد و داوطلباني كه نمره‌اي براي مصاحبه آنان اعلام نشود از پذيرش در كدرشته آن موسسه حذف خواهند شد.
(3)- بديهي است پس از انقضاي مهلت مقرر براي شركت در مصاحبه، بررسي مدارك و يا هر روش ديگر مطابق آئين‌نامه مربوط، هيچ‌گونه تقاضايي قابل پذيرش نمي‌باشد. لذا به داوطلبان اكيداً توصيه مي‌شود كه در مهلت مقرر تعيين شده به محل ذيربط مراجعه نمايند.
(4)- آندسته از داوطلباني كه در مصاحبه شركت و پس از گزينش نهايي در رديف پذيرفته شدگان نهايي دوره دكتري سال 91 (اعم از دوره هاي روزانه، شبانه، پيام نور، غير انتفاعي و يا بين‌الملل) قرار گيرند، مجاز به شركت در آزمون دكتري سال 1392 نخواهند بود.
(5)- كليه داوطلباني كه اسامي آنها در رديف معرفي‌شدگان براي انجام مصاحبه در دانشگاهها و موسسات آموزش عالي در اين مرحله قرار گرفته مي‌بايست به منظور تكميل فرم بررسي صلاحيت‌هاي عمومي با مراجعه به لينك مربوط كه در ذيل كارنامه داوطلبان در سايت سازمان قرار دارد از تاريخ 17/8/91 لغايت 22/8/91 ضمن پرداخت مبلغ 170.000 (يكصد و هفتاد هزار) ريال بصورت اينترنتي، فرم بررسي صلاحيت عمومي را تكميل و كد پيگيري دريافت دارند. بديهي است داوطلباني كه نسبت به تكميل فرم بررسي صلاحيت‌هاي عمومي اقدام ننمايند از گزينش نهايي حذف خواهند شد.
تبصره: داوطلباني كه اسامي آنان در مرحله اوليه (در خرداد ماه 91 )  در رديف معرفي‌شدگان براي مصاحبه قرار داشته، و فرم بررسي صلاحيتهاي عمومي را تكميل و آن را از طريق سايت به سازمان ارسال نموده‌اند نيازي به تكميل فرم مجدد و پرداخت هزينه ندارند.
(6)- كارنامه اعلام نتايج گزينش اين مرحله از آزمون همزمان با اين اطلاعيه بر روي سايت اطلاع رساني اين سازمان قرار دارد كه داوطلبان مي‌توانند نسبت به پرينت آن اقدام نمايند.
(7)- داوطلباني كه در 4 كدرشته محل (حداكثر تعداد كدرشته براي معرفي) براي مصاحبه معرفي‌ شده‌اند وضعيت علمي آنها در كارنامه در كدرشته محلهاي معرفي‌شده (4 كدرشته) و كدرشته‌محلهاي قبل از آن مشخص شده است و آن دسته از داوطلباني كه از 1 تا 3 كدرشته محل معرفي شده‌اند و يا اصلاً در رديف معرفي‌شدگان قرار نگرفته‌اند وضعيت علمي آنها در كارنامه در كليه رشته‌محلهاي انتخابي منعكس گرديده است.
مدارك مورد نياز كه مي‌بايست معرفي‌شدگان براي انجام مراحل مصاحبه همراه خود داشته باشند.
1- اصل مدرك كارشناسي ارشد (فوق ليسانس). 
توجه - معرفي‌‌شدگاني كه دانشجوي سال آخر دوره كارشناسي ارشد بوده‌اند، مي‌بايست تا تاريخ 31/6/91 فارغ‌التحصيل شده‌ باشند. (اصل گواهي تأييد شده توسط دانشگاه يا مؤسسه آموزش عالي محل اخذ مدرك مطابق فرم مندرج در صفحه 57 دفترچه راهنماي شركت در آزمون مذكور).
2- اصل مدرك كارشناسي (ليسانس).
تبصره 1- آندسته از معرفي شدگاني كه فارغ‌التحصيل دوره كارشناسي ناپيوسته مي‌باشند علاوه بر اصل مدرك كارشناسي ناپيوسته مي‌بايست اصل مدرك كارداني را نيز ارائه نمايند.
تبصره 2 - معرفي‌‌شدگاني كه به دلائلي قادر به ارائه اصل مدرك يا مدارك‌ مندرج در بندهاي 1 و 2 فوق نمي‌باشند، لازم است اصل گواهي تأييد شده توسط دانشگاه يا مؤسسه آموزش عالي محل اخذ مدرك را به همراه داشته باشند.
4ـ اصل شناسنامه و يا كارت ملي براي تطبيق مشخصات شناسنامه‌اي معرفي شده با مشخصات اطلاعات ارسالي از سوي اين سازمان.
5ـ مدركي كه وضعيت نظام وظيفه معرفي شده را با توجه به بند «مقررات وظيفه عمومي» مندرج در صفحه 3 دفترجه راهنماي شركت در آزمون مذكور (براي برادران).
6ـ اصل گواهي مبني بر اينكه عضو هيات علمي رسمي قطعي و يا رسمي آزمايشي وزارت علوم، تحقيقات و فن‌آوري بوده كه به تأييد بالاترين مقام مسئول نيز رسيده باشد، براي آن دسته از معرفي شدگاني كه از امتياز مربي در اين آزمون استفاده نموده‌اند.
تذكر مهم: نظر به اينكه بعضاً دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي علاوه بر مدارك لازم براي مصاحبه و همچنين در خصوص ساعت و زمان حضور در مصاحبه اطلاع رساني لازم را در سايت خود مشخص مي‌نمايند لذا به داوطلبان گرامي تاكيد مي‌شود كه حتماً به وب سايت موسسه‌اي كه قرار است در مصاحبه آن شركت نمايند مراجعه كنند.
 

دریافت فایل جدول برنامه زماني مراجعه و مدارك مورد نياز براي شركت در مصاحبه و بررسي مدارك مرحله تكميل ظرفيت آزمون ورودي دوره دكتري «Ph.D» (نيمه متمركز) سال 1391 فرمت pdf

 




:: موضوعات مرتبط: سازمان سنجش , ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
احسان در تاریخ : 1391/8/21/0 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: